درنگ : یکی از مواردی که هر کارمندی به دنبال آن است کسب رضایت رئیسش است. اما در این مطلب سعی داریم به مواردی اشاره کنیم که مدیران و رئیسان اصلا آن را دوست ندارند، در نتیجه با انجام ندادن آن لطف بزرگی به رئیستان کرده و خودتان را به شدت در دل او جا کرده‏اید.

زمان

همیشه به موقع بودن بسیار مهم است و نباید دیر سر کار رسید. با این کار نشان می‏دهید لیاقت وظیفه‏ای که به شما سپرده شده را به بهترین شکل دارید.

انگیزه

یکی از موارد مهم این است که همیشه انگیزه و روحیه خوب داشته و منفی نباشید. خوب نیست هر خواسته‎‏ای از شما دارند با دید منفی دیده شود و مدام از شما بشنوند که نمی‏شود.

بحث

خیلی اوقات در محل کار کارمندان مشغول صحبت می‏شوند، اما فراموش نکنید، این صحبت حتی اگر مربوط به مسائل کاری هم باشد بهتر است برای مدتی طولانی ادامه نداشته باشد، چه برسد به این که بحث غیرکاری باشد.

شبکه‎های اجتماعی

بهتر است در زمان کار کردن بیش از حد معمول و انتظار شبکه‏های اجتماعی‏تان را کاوش نکنید. وقتی استفاده از آن‌ها بیش از اندازه شود قطعا به عملکرد شما ضربه خواهد زد.

بهداشت

خوب است که همیشه محل کار شما، میزتان و وسایل و کامپیوترتان تمیز باشند. همچنین ظاهر آراسته خود شما هم اهمیتی ویژه دارد.

تماس تلفنی

مثل شبکه‏های اجتماعی در محل کار باید از برقراری تماس‎های تلفنی غیرضروری و شخصی آن هم بیش از اندازه جلوگیری شود.