درنگ: میوه‌ها برای شما خوب هستند. فیبر و مواد مغذی که شما نیاز دارید را دارا هستند. اما شکر طبیعی نیز دارند و در بعضی از آنها این شکر بیشتر نیز است.

  • انبه

یک انبه ۴۵ گرم شکر دارد که اگر رژیم باشید و مواظب وزنتان، می‌تواند انتخاب مناسبی برایتان نباشد – بهتر است فقط تکه‌ای از آن را بخورید.

  • انگور

یک فنجان دانه انگور ۲۳ گرم شکر دارد. این میزان برای چیزی که به راحتی خورده می‌شود و کوچک است بسیار زیاد است. بهتر است که برای خوردنش آنها را نصف کرده و در فریزر بگذارید. با این کار میان وعدهای مناسب تابستان دارید که خوردن آن بیشتر زمان می‌برد و در نتیجه کمتر خواهید خورد.

  • گیلاس

گیلاس‌ها شیرین هستند و دارای شکر. یک فنجان گیلاس دارای ۱۸ گرم شکر است. اگر شما ظرف بزرگی از گیلاس را مقابل خود بگذارید احتمالا تعدادی که خورده‌اید از دستتان خارج می‌شود. حتما تعداد مشخصی را اندازه گرفته و در ظرف بگذارید که بدانید دقیقا چه مقدار شکر وارد بدنتان می‌شود.

  • گلابی

یک گلابی متوسط دارای ۱۷ گرم شکر است. اگر شما در رژیم هستید همه آن را نخورید. چند تکه را در ماست کم چرب و یا روی سالاد بریزید.

  • هندوانه

یک تکه متوسط از این میان وعده تابستانی دارای ۱۷ گرم شکر است. هندوانه دارای آب فراوان و مواد معدنی خاصی به نام الکترولیت است که دقیقا همان چیزی است که بدن شما برای شارژ شدن پس از یک روز افتابی نیاز دارد. فقط حواستان باشد ۱ یا ۲ تکه بخورید.

  • انجیر

۲ انجیر متوسط دارای ۱۶ گرم شکر است. اگر شما حواستان به شکر دریافتیتان است می‌توانید چند عدد را نصف کرده و مقداری پنیر روی آن بریزید تا سرشار از پروتئین شود.

  • موز

یک موز متوسط دارای ۱۴ گرم شکر است. این میزان اندکی بیش از آنچه که شما انتظار دارید است. می‌توانید نصف آن را در برشتوک صبحانه‌تان خرد کنید و یا مقدار کمی را در ساندویچ کره بادام زمینی‌تان بگذارید.