درنگ : یکی از توصیه‎های مهم برای کم کردن وزن این است که یخچالتان را با موادی پر کنید که وقتی به آن نگاه می‌‏کنید، دوست داشته باشید از محتویاتش بخورید و این محتویات مواد سالم و کم کالری باشند. در زیر توصیه‎هایی در این زمینه برای شما داریم.

سبزیجات

قلب یک یخچال پر از محتویات سالم را سبزیجات تشکیل می‌دهند. بهترین انتخاب می‎تواند اسفناج، کاهو و … باشد. میوه‌‎جات هم بسیار مفید هستند و هیچ نوعی از آن‌ها برای شما ضرر ندارند.

ماست

ماست‎های طعم‎دار سرشار از پروتئین هستند و شیرینی آن‌ها بسیار کم است. همچنین ماست‌هایی که طعم‎دار نیستند و از نوع معمولی هستند هم در صورتی که کم‌چرب باشند، بسیار در کاهش وزن تاثیرگذارند.

انتخاب‎های رنگی

سعی کنید خوراکی‌هایی که برای خوردن انتخاب می‏‌کنید شامل رنگ‌های متنوع باشند تا شما را به وجد بیاورد. بهتر است سالادی از سبزیجات با رنگ‎های متنوع استفاده کنید. انواع فلفل دلمه‎ای، هویج، ذرت و … خوراکی‌هایی هستند که رنگ زیبایی دارند.

آب

بهتر است در یخچالتان همیشه آب به مقدار زیاد وجود داشته باشد. برای داشتن بدن سالم و داشتن رژیمی مناسب بهتر است همیشه مقدار زیادی آب بنوشید. البته بهتر است آب یخ نباشد. آب بهتر است دمای متعادلی داشته باشد.

فریزر

فریزر را فراموش نکنید. یادتان باشد بسیاری از میوه‌ها فصل خاص خودشان را دارند. اما واقعا لذت‏بخش است که تمشک و آلبالو را از فریزر بیرون آورده و میل کنید.