این خط هواپیمایی، به‌طور مداوم برای مهمان نوازی مورد تحسین قرار گرفته است، حالا قصد دارد تا سرویس طولانی‌ترین مسیر بدون توقف جهان را که نیویورک به مقصد سنگاپوراست را تا آخر امسال راه اندازی کند. این مسیر حدود ۱۸ ساعت و ۹۵۰۰ مایل بدون سوخت گیری روی ایرباس A350-900 است.

رطوبت

از آنجا که هواپیمای جدید تا حد زیادی از پلاستیک به جای فلز ساخته شده است، ، می تواند رطوبت بیشتری را در هوا بدون ریسک زنگ زدگی ساختار، اداره کند. کابین، فشار هوا را در ۶۰۰۰ فوت ارتفاع تنظیم می‌کند در مقایسه با  ۸۰۰۰ فوت، که استاندارد معمول  است. هوای داخل هواپیماهای جدیدتر، هر دو تا سه دقیقه تجدید و فیلتر می‌شود، رطوبت به راحتی روی ۲۰ درصد حفظ می‌شود.

نور و فضا

ایرباس A350 سقف بلندتر و پنجره‌های بزرگتر در داخل کابین دارد که کمتر احساس محدودیت ایجاد می‌کند در حالی که به یک سواری نرم و راحت کمک می‌کند. علاوه بر این، سیستم نورپردازی LEDکه تا ۱۶٫۷ میلیون سایه نور قابل برنامه ریزی را ارائه می‌دهد، که ریتم‌های روزانه برای استراحت و زمان مناسب خواب در شب را تنظیم می‌کند.

پایداری

این هواپیما، ۲۵ درصد سبک‌تر است و نیاز به سوخت کمتر دارد، در نتیجه تولید گازهای گلخانه‌ای کاهش می‌یابد. سال گذشته، خطوط هوایی شروع به آزمایش سوخت‌های زیستی در پروازهای آنسوی اقیانوس آرام کرد. سوخت سبز، تبدیل شده از روغن پخت و پز، کربن کمتری نسبت به سوخت استاندارد منتشر می‌کند.

singapore airline

قدم بعدی چیست؟ تخت‌هایی که پرواز می کند

خطوط هوایی سنگاپور همچنان در حال انجام نوآوری است. امسال، آنها ایرباس A380را نیز به ناوگان خود معرفی کردند، اولین بار در هواپیما تخت‌های دائمی نصب کردند، این تخت‌ها، صندلی‌های قابل تبدیل نیستند. آنها با ملافه‌های مجلل در سوئیت‌های لوکس همراه با حمام اختصاصی تجهیز شده‌اند. صندلی‌های هواپیما، صندلی مورد نیاز در طول برخاست و فرود، کنار تخت مستقر شده‌اند.

 

برای کسانی که نمی توانند از سوئیت‌های جدید استفاده کنند، بیزنس کلس وجود دارد، که آن هم در A380ارتقا یافته است تا صندلی‌های مرکزی بتواند برای زوج‌های همراه با هم به یک تخت دو نفره تبدیل شود.