درنگ: پیشنهاد ارایه میان وعده‌هایی کامل از ساعات اولیه روز که از نیازهای اساسی شهرهای بزرگ، به علت کمبود وقت و سرعت بالای زندگی شهری است، ایده بنیانگذار فروشگاههای کلانا بود تا این فروشگاه‌ها را در سال ۱۳۸۹ برای برطرف کردن این نیاز مهم جامعه خلق کند.

کارکنان کافه کلانا از ساعت ۷:۳۰ صبح با سخت کوشی و کارگروهی، محصولات کلانا را به صورت روزانه و با استفاده از تازه‌ترین مواد اولیه تهیه می‌کنند‌.

کافه کلانا تازگی و سلامت محصولات در کنار مزه هایی متفاوت و تنوعی محسوس را از اهداف این مجوعه معرفی می کند. این محصولات شامل شامل اسنک، کلاب، رپ، کوکی، مافین، دسر، سالاد، نوشیدنی سرد و گرم و … می‌شوند.

  «گذری به سلامتی» در یکی از کافه‌های شهر
  کافه رستورانی با قدمت ۴۰۰ سال در کاخ گلستان | زمان را به عقب ببرید

استفاده از مواد غذایی سالم

مجموعه کلانا معتقد است تغذیه سالم یعنی انتخاب غذاهای متنوع از گروه‌های غذایی مختلف. برای تغذیه سالم مجبور نیستید یک رژیم محدود و سخت داشته باشید. تغذیه سالم یعنی ایجاد تغییراتی که بتوانید برای همیشه آنها را پیروی کنید. البته دریافت مواد مغذی مورد نیاز آسان نیست. چون ممکن است در روز چندین بار تنقلات مورد علاقه‌تان را بخورید و از دیگر گروه‌های غذایی غافل شوید. تغذیه سالم، نیازمند برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری برای مصرف متنوع گروه‌های مختلف غذایی است.

کلانا از نظر موقعیت مکانی

کافه کلانا دارای ۷ شعبه در مکان‌های پرتردد تهران است. این شعبه‌ها در پارک وی، نیاوران، ونک، تجریش، نمایشگاه بین‌المللی، ولیعصر و فردوسی واقع شده‌ است.

منو کلانا

کلاب‌ها، ساندویچ‌ها، رپ‌ها، چاپینا، ساﻻد، پات، انواع نوشیدنی، دسرها، اسموتی، نانوایی و کیک. ساندویچ اورجینال مرغ دودی که از سینه مرغ دودی، اسفناج، پنیر گودا، گوجه فرنگی و باگت جو تشکیل شده از ساندویچ‌های موجود در منوی کلاناست.

محصولات رژیمی

کلانا با بهره‌گیری از تجارب پیشینیان خود و دانش امروزی با احساس تعهد در برابر سلامت جامعه ضمن حفظ پیشرو بودن به ایفای نقش در ارایه سبد کاملی از محصولات فراسودمند می پردازد که احساس لذت خوردن را با سلامتی همراه سازد و ارمغان آن زندگی بهتر، طولانی تر، سالم تر، پربارتر و لذت بخش برای مشتریان است.

محصولات بیرون‌بر

تمامی محصولات کلانا را می‌توانید هم بصورت سرد و هم بصورت گرم سرو کنید. به عبارت دیگر، تمامی محصولات به صورت بیرون‌بر نیز سرو شده و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

مراسم و جشن‌ها

کلانا قابلیت سرویس‌دهی به مشتریان برای برگزاری مراسم و جشن‌ها را دارد.

 عملکرد کلانا در دنیای مجازی

کلانا دارای وب سایت و پیج اینیستاگرام بوده و دارای عکس‌های جذاب و حرفه‌ای در زمینه معرفی محصوﻻت و متن‌های تبلیغاتی متنوع است. طبق آخرین بررسی صفحه اینیستاگرام کلانا دارای ٢۶٠۵ فالوور است.

نقاط قوت مجموعه کلانا

ارزان بودن محصوﻻت و تنوع ساندویچ‌ها و داشتن انواع نان‌های نان آوران از مزایای کالانا است.

قرار گرقتن شعبه‌های کلانا در محل‌های پرتردد شهر از دیگر ویژگی‌ مثبت این مجموعه است.

 نقاط ضعف مجموعه کلانا

محصوﻻت کلانا دارای بسته‌بندی‌های ضعیف از نظر جذابیت‌های بصری و کیفیت پایین در نگهداری انواع ساندویچ‌ها است.

نتیجه‌گیری

تمرکز اصلی کلانا در بحث تبلیغات، عکاسی حرفه ای از محصوﻻت است. تحقیقات میدانی و محیط مجازی گویای آن است که علت اصلی استقبال مخاطبان از این مجموعه، قیمت مناسب و تنوع محصوﻻت این کافه است.

  • آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
  • بله   خیر