درنگ : حتما برای شما هم پیش آمده که از خواب بیدار می‎شوید و اصلا مود خوبی ندارید و به اصطلاح بداخلاق هستید. حتی ممکن است این شرایط در میانه روز هم برایتان پیش بیاید. در این مطلب سعی داریم توصیه‏هایی داشته باشیم تا لبخند را به شما در این شرایط بازگردانیم.

گول زدن خودتان

اولین کاری که باید انجام دهید این است که در این شرایط سعی کنید بیشتر بخندید، حتی در حالی که دلیلی برای خندیدن نمی‏یابید. این کار باعث می‏شود مغزتان را گول بزنید و شرایط تغییر کند.

رنگ‏درمانی

اگر قرمز بپوشید اعتماد به نفستان بیشتر می‎شود، این کار باعث می‏شود حس بد از وجودتان بیرون برود. پوشیدن رنگ سبز هم شدیدا توصیه می‎شود. دلیلش این است که باعث شادی و هیجان می‏شود. اگر هم آرامش می‏خواهید آبی بپوشید.

اسنک

یکی از راه‎ها این است که به بدنتان سروتونین و آمینو اسیدهای مرتبط را برسانید. پس بهتر است صبحانه‎ای را میل کنید که شامل تخم مرغ، بوقلمون، مرغ، پنیر، موز، آناناس، خرما یا پنیر باشد.

حرکت سه‏گانه

در این شرایط پنجره را باز کنید، از هوای آزاد استفاده کنید، به خورشید و تابش آن نگاه کنید و همزمان نرمش کنید. آفتاب به شما ویتامین D می‎دهد، هوای آزاد اکسیژن است و نرمش هم روحیه شما را عوض می‏کند.

عبادت و ریلکسیشن

بهتر است مدتی تمرکز کنید. به ذهنتان استراحت دهید، اگر دعا کردن آرامتان می‏کند این کار را کنید، اگر ریلکسیشن و مدیتیشن را دوست دارید همان را انجام دهید. اما ذهنتان را آرام کنید.