نیسان برای اینکه روح واقعی GT-R  را مورد آزمایش قرار دهد، Jann Mardenborough  را از ژاپن به سیلوراستون می‌آورد و سوار بالگردی کوچک می‌کند که توانایی پرواز در ارتفاع را پایین دارد؛ سپس سکان هدایت را به دستانش می‌سپارد.

راننده توانست با زمان یک دقیقه و ۱۷.۴۷ ثانیه به حداکثر سرعت ۲۱۰ کیلومتر بر ثانیه و میانگین سرعت ۱۲۲ کیلوتر بر ثانیه آن هم از روی یک بالگرد که در تعقیب خودرو بود، دست پیدا کند. این نتیجه با رانندگی نیمه حرفه‌ای بر پشت یک ۳۷۰Z در این پیست برابری می‌کند.

در میان این آزمایش راننده به جز سرعت سنج به هیچ گونه دوربینی بر روی خودرو دسترسی نداشت و تمام قضاوت را از بالا بر روی بالگرد داشت. البته خودرو به آنتن‌هایی با برد یک کیلومتر و انواع سیستم‌های کنترلی تجهیز شده بود، از جمله این که اگر راننده به هر دلیلی کنترل را از دست می‌داد اتوموبیل به طور خودکار توقف می‌کرد.

  فیلم | هدایت نیسان GT-R با پلی‌استیشن

شما حاضرید هدایت این خودروی سرکش ۵۴۰ اسب بخاری را از روی بالگرد بدست بگیرید؟

  نیسان برقی جدید را ببینید | قیمت و ویژگی‌های متفاوت «لیف»