درنگ : آنالیزهای جدید نشان می‌دهد قرارداد اسپانسرشیپ نیمار چطور در پاریس او را تبدیل به ماشین پولسازی کرده است.

به غیر از دستمزد سالانه ۳۷ میلیونی او که مجابش کرد بارسلونا را برای پیوستن به پاری‎سن ژرمن ترک کند، ستاره برزیلی برای هر تبلیغ در شبکه‎های اجتماعی‏؛ چه توئیتر و چه اینستاگرام و … ۴۵۹ هزار یورو می‌گیرد.

در گزارش روزنامه فرانسوی «لوپاریزین» در این باره آمده است: محاسبه تعداد تبلیغاتی که نیمار در شبکه‌های اجتماعی‎اش تا ماه ژانویه انجام داده نشان از درآمد ۳۴ میلیون یورویی او از این طریق دارد.

نیمار در اینستاگرام ۸۸٫۸ و در فیس‌بوک و توئیتر به ترتیب ۶۰ و ۳۷٫۶ میلیون نفر فالوور دارد و قراردادهایی هم از همین حالا بسته تا در ماه‎های پیش رو برای کمپانی‎هایی در شبکه‌های اجتماعی‎اش تبلیغ کند.

او تصمیم گرفته برای رقابت‎های جام جهانی روسیه هم مبلغ دریافتی‌‏اش را افزایش ندهد و در آن دوران هم هر کمپانی‌ه‏ای که بخواهد از طریق شبکه‎های اجتماعی این بازیکن تبلیغ کند باید در ازای هر پست ۴۵۹ هزار یورو بپردازد.