درنگ: بسیاری از مردم با مشکل بی‏خوابی و کم‎خوابی مواجه هستند. اما دوران شمردن گوسفند و به زور بسته نگه داشتن چشم و خوردن داروی خواب به پایان رسیده است. متخصصان راهی یافتند که با آن در کمتر از یک دقیقه خوابتان می‏برد.

این روش کاملا طبیعی و نامش روش ۸-۷-۴ است، روشی که بسیار هم ساده است. اولین قدم این است که در تخت خوابتان به حالتی دراز بکشید که با آن راحت هستید. در قدم بعد برای مدت ۴ ثانیه هوا را به داخل بینی بکشید. بعد از آن ۷ ثانیه نفستان را نگه دارید، بعد از آن ۸ ثانیه از دهان نفستان را بیرون دهید. این کار را چندین بار تکرار کنید تا خوابتان ببرد.

این همه کاری است که باید انجام دهید. باور ندارید؟ باید بدانید این روش توسط اندریو ویل، متخصص پزشکی از دانشگاه هاروارد تائید شده است. این روش حاصل تحقیق روی یک مدیتیشن یوگا هندی است.

طبق ادعای دکتر ویل این روش مخصوصا برای کسانی که از خواب پریده‎اند و دیگر خوابشان نمی‏برد موثر است.