درنگ: آیا می‎دانید مهمانداران هواپیما حقه‎هایی دارند که کمتر کسی از آن‌ها خبر دارد؟ یکی از مسافران پرواز نیویورک به لس‌آنجلس چندی پیش اعتراض کرده که در طول پرواز که حدود یک ساعت طول کشیده، هواپیما واقعا سرد شده بوده است.

او از مهماندار درخواست می‎کند که اگر امکانش هست به او یک پتو بدهند اما مهماندار بعد از معذرت‎خواهی اطلاع می‌دهد که در هواپیما پتو ندارند. در نتیجه مسافر مدتی را در شرایطی که سردش است می‎گذراند.

او توضیح داده که کم‌کم آب‎ریزش بینی پیدا کرده و دندان‎هایش روی هم می‎خورده است و خیلی زود احساس کرده که سرما خورده است. به همین دلیل تصمیم می‎گیرد که لباس دیگری روی لباسش بپوشد. لباس می‎پوشد اما نکته عجیب این است که احساس می‎کند باز هم گرم نشده است.

تصمیم می‌گیرد به انتهای هواپیما برود و از سرپرست مهمانداران مستقیما سوال کند که اگر می‎شود و در صورتی که پتو یا وسیله‎ای شبیه به آن برای گرم شدن در مواقع اضطراری وجود دارد به او بدهند. سرپرست مهمانداران به او می‎گوید چنین چیزی ندارند و البته پیشنهاد می‎دهد که لباس خودش را به او بدهد.

در همین زمان یکی دیگر از مهمانداران از راه می‎رسد و وقتی در جریان قرار می‏‌گیرد می‎گوید: از این استفاده کن، این کاری است که خود ما نیز می‎کنیم. چیزی که به او می‌دهد یک بطری آب کوچک است، مهماندار توصیه می‎کند مراقب باشد تا پوستش نسوزد.

فرد بعد از این که دوباره روی صندلی‎اش می‏‌نشیند بطری آب گرم را بین دو لباسش قرار می‎دهد و به طرز شگفت‌انگیزی بدنش شروع به گرم شدن می‎کند و بعد از مدت کوتاهی احساس سرما نداشته است.