اسم تبلیغ “مجسمه ساز” است و در جیپور هند در سال ۲۰۰۳ فیلم برداری شده است٬ نمایانگر مردی است که در کاغذی تبلیغ پژو ۲۰۶ را می‌بیند و در یک نگاه عاشقش می‌شود. اما پول کافی برای خرید خودرو ندارد٬ پس او تصمیم می‌گیرد تا ماشینش که Hindustan Ambassador است را به دیوار بکوبد٬ یک فیل می‌آورد تا آن را روی ماشین بنشاند و کل شب را رویش کار می‌کند تا نهایتا آن را تقریبا به یک پژو ۲۰۶ تبدیل می‌کند.

Peugeot 206 Peugeot 206

خودرویی که در تصویر مشاهده می‌کنید٬ ماشین تغییر یافته مرد هندی نیست اما یکی از اولین پژوه ایی است که از خط تولید خارج شده و بلافاصله مورد ضرب و شتم پرسنل پژو قرار گرفته تا برای این تبلیغ آماده شود. جالب است بدانید این خودرو هیچ کم و کاستی از خودروهای اصلی ندارد و حتی کیلومتر شمار آن عدد ۱۰۰ کیلومتر پیمایش را هم نشان می‌دهد. البته در این خودرو برای کاهش هزینه از سیستم صوتی و رینگ اسپرت استفاده نشده است همچنین خیلی از لوازم برقی خودرو برداشته شده‌اند.

 

البته قرار است که پژو با همکاری عده‌ای افراد هندی این تبلیغ را به واقعیت تبدیل کنند. آن‌ها می‌خواهند یک Ambassador را به یک پژو ۲۰۸ GTI  تبدیل کنند. این چالش سختی خواهد بود زیرا آن‌ها می‌بایست چرخ‌ها٬ چراغ‌ها٬ درب‌ها٬ کاپوت٬ سپر‌ها و از همه مهم تر طول خودرو را تغییر دهند. پژو قول داده است تا اوایل سال جدید این کار را انجام دهد و باید تا آن موقع دید که موفق می‌شود یا خیر.

 

در ادامه می‌توانید ویدیو مربوط به تبلیغ را برای یاداوری خاطرات گذشته را همراه تعدادی عکس از این خودرو مشاهده کنید. و نظراتتان را با ما در میان بگذارید.

Peugeot 206 Peugeot 206 Peugeot 206 Peugeot 206 Peugeot 206 Peugeot 206 Peugeot 206 Peugeot 206 Peugeot 206
  ملاقات با سه مدل فراری‌ کمیاب در محفلی خاص | سه قلوهای افسانه‌ای را بشناسید
  بی ام و Z8 استیو جابز به حراج می‌رود
  • آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
  • بله   خیر