درنگ : در حال حاضر تاکسیرانی ژاپن از دو مدل نیسان سدریک و تویوتا کرون استفاده می کند که دارای پرده شبکه ای وسط و درب های هیدرولیکی است٬ و ژاپن علاوه بر بهبود کلی اتومبیل های تاکسیرانی به دنبال یکسان سازی تمام تاکسی ها نیز هست.

تاکسی های جدید از موتور دوگانه سوز LPG٬ درب های عقب برقی و بسیاری امکانات ایمنی جدید مانند٬ سیستم مقابله با تصادف و ایربگ های جانبی مسافرین بهره خواهند برد. حتی در تاریکی ال ای دی هایی برای پیدا کردن کمبرند و بستن آن تعبیه شده است. ارتفاع آنها نیز بیشتر است و فضای مناسب تری دارند٬ حتی به رنگ  Koiai خواهند بود که ریشه در فرهنگ ژاپنی دارد. قیمت این تاکسی ها حدود ۲۶٬۰۰۰ دلار خواهد بود و طراحی شده است تا حداقل ۵ سال یا ۵۰۰ هزار کیلومتر را کار کنند٬ میزانی که معمولا یک تاکسی در ژاپن مورد استفاده قرار می گیرد.

  تفاوت‌های «ماکسیم تاکسی» با اسنپ و تپسی | مسافر مرد به جای زن در سایت فارسی!
  فیلم | اولین تاکسی هوایی بدون خلبان جهان در دبی
  تصاویر و ویژگی‌ نانوایی ۷۴ ساله ژاپنی‌ها با ۲ نوع نان | «پلیکان» سوژه فیلم سینمایی شد

مشخصا ژاپن سعی دارد تجربه ای با کیفیت تر برای توریستانی که قصد سفر به این کشور را دارند ایجاد کند تا مسافران از لحظه خروج از فرودگاه مجذوب شهر و کشورشان شوند. در ادامه نیز می توانید عکس های بیشتری از این تاکسی را مشاهده کنید.

نظرات خود را راجع به تاکسی های جدید ژاپن با ما درمیان بگذارید.