این راننده در سال ۲۰۱۴ درگذشت اما امروزه این نام در قالب یک خودروی سوپراسپرت به نام BT62 به دنیای اتومبیل بازگشته است.

شاید ازنظر برخی منتقدان آن‌چنان‌که باید قابل‌توجه نیست اما جالب است بدانید در ساخت این خودرو از پروفیل فیبر کربن با وزن بسیار پایین استفاده ‌شده است تا بدنه شکل و شمایل تهاجمی به خود بگیرد. در جلو این خودرو یک اسپلیتر بزرگ قرار گرفته و طراحی زیر خودرو بسیار هوشمندانه است همچنین یک باله بزرگ در عقب خودرو تعبیه‌ شده است که ترکیب این عوامل باعث شده تا مانند مکلارن سنا  ۱۲۰۰ کیلوگرم نیروی down force داشته باشد.

از بین فضاهای خالی پره‌های رینگ، ترمزهای کربنی مخصوص اتومبیل‌های  فرمول ۱ و لاستیک‌های جذاب میشلین به چشم می‌خورد.

فضای داخلی این خودرو بسیار محدود است که با صندلی‌های مسابقه‌ای که روی آن نصب‌شده است حس یک مسابقه‌ی حرفه‌ای فرمول یک را برای افراد داخل خودرو زنده می‌کند.
بازگشت برابهام به جاده ها در قالب خودروی سوپر اسپرت BT62

همچنین در جلوی صندلی راننده یک نمایشگر دیجیتال قرار گرفته است که کنترل بخش‌های مختلف را برای راننده امکان‌پذیر می‌کند. روی فرمان با تعداد زیادی کلید پوشیده شده و یک ردیف کلید هم بر روی داشبورد تعبیه‌شده است.

در قلب برابهام یک موتور ۸ سیلندر خورجینی ۵٫۴ لیتری قرارگرفته است که نبود تور‌بو شارژ برای آن در دنیای امروزی کمی عجیب به نظر می‌رسد. موتور این خودرو قادر است ۷۰۰ اسب بخار قدرت و۶۶۷ نیوتون متر گشتاور تولید کند. هنوز در رابطه با ۰ تا ۱۰۰ آن اطلاعات رسمی ارائه نشده است اما با توجه به نیروی وزن ۷۲۰ اسب بخار بر تن متریک باید نتیجه بسیار خوبی  انتظار داشت.

تمامی نیروی حرکتی این خودرو به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود و برخی از ویژگی‌های جدید برای کمک به  راننده  و کنترل بیشتر روی خودرو ازجمله کنترل لانچ یا همان شروع حرکت نیز در آن قرارگرفته است.

پل برچ مدیر گروه مهندسی BT62گفته است:

“طراحی این خودرو از یک برگه سفید شروع شد و اهداف ساخت آن در وهله اول قدردانی از جک برابهام است و هدف دیگر  ارائه تعهد به راننده و جلب رضایت مشتریان می‌باشد”.

تنها ۷۰ دستگاه از این خودرو به بهانه‌ی ۷۰ سال زندگی جک برابهام تولید خواهد شدو  قیمت هر دستگاه BT62بدون احتساب مالیات حدوداً ۱٫۳۵ میلیون دلار در نظر گرفته خواهد شد.