درنگ : شکی در این نیست که صبحانه مهم‎ترین وعده غذایی هر انسانی است، مخصوصا اگر به فکر لاغر شدن باشید اما همه صبحانه‎ها مثل هم نیستند. این که صبح‌ها بشقابتان را با برخی از خوراکی‎های چرب پر کنید کمکی به لاغری نخواهد کرد.

متخصصان تغذیه معتقدند صبحانه باید ترکیبی از پروتئین، چربی، کربوهیدرات و فیبر باشد. این مواد هم برای بدنتان مناسبند، هم به لاغر شدن کمک می‏‌کنند و هم تا مدت‎ها شما را سیر نگه می‌‎دارند.

یکی از خوراکی‎های مفید برای صبح نیمرو با دو تخم مرغ سرشار از امگا ۳ و طبخ شده در روغن زیتون است. حتی می‏‌توانید زرده‎های آن را هم بخورید. زرده تخم مرغ سرشار از ویتامین دی و بیوتین هم هست و پروتئین آن باعث می‌‏شود در طول روز احساس آرامش و راحتی داشته باشید.

بهتر است نیمرو با نان گندم، اسفناج یا دیگر سبزیجات و مقداری میوه ترجیحا از خانواده تمشک‌ها خورده شود. ترکیب فیبر، کربوهیدرات و آنتی اکسیدان‌ها برای صبحانه هم برای کاهش وزن مناسب است و هم مواد مورد نیاز را به بدن می‏‌رساند.